18.3.11



Kommentarer
Postat av: frida

jag gillar att du har en blogg igen, jag har saknat det!

2011-03-19 @ 11:19:17
Postat av: angelica

Frida: jag tycker egentligen att du är alldeles för fin för att få ha vänner som mig, du borde umgås med prinsar och prinsessor i en sagobok och ägna dagarna åt att plocka blommor på sommarängar och blåsa såpbubblor från en brygga och se dem sväva ut över isen som fastnat som klister på vattenytan.. men jag klagar inte, jag fortsätter bara hålla tummarna för att sagoprinsarna och prinsessorna inte inser vad jag insett för länge sedan så jag får behålla dig så länge som möjligt! puss min kära

2011-03-19 @ 12:14:44
URL: http://justlikeyouimagined.blogg.se/
Postat av: frida

men hallå, du är ju prinsessan som jag blåser såpbubblor med! på en brygga till och med ju!

2011-03-21 @ 10:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0